środa, 16 kwietnia 2014

"Książki są lustrem: widzisz w nich tylko to co, już masz w sobie"

Jest mi niezmiernie miło powitać wszystkich, nawet tych, których przez przypadek przywiało na mój blog. Każda wizyta, nawet ta niemiła, bardzo wiele dla mnie znaczy, a nie ukrywam, że dopiero raczkuję w świecie blogosfery. Wiem i zdaje sobie sprawę, że blogów o książkach jest na pęczki, albo i nawet więcej. Jednakże i ja chciałam odcisnąć swój malutki ślad, mając iskierkę nadziei, że może ktoś polubi moje pisanie :) Tak więc, trzymajcie kciuki i jak macie chwilkę czasu, komentujcie - nawet nie wiecie jak dodaje to mocy i pozytywnej energii :) Na koniec - zapraszam do czytania !

1 komentarz:

  1. Witam serdecznie w książkowej blogosferze:) Życzę wielu sukcesów, satysfakcji z prowadzenia bloga i motywacji, bo ta czasami jest naprawdę potrzebna :)

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku!
Jesteś hardkorem jeśli dotarłeś aż tutaj!
A będziesz jeszcze większym, jeśli pozostawisz po sobie jakiś ślad :)